Na naszym blogu poruszyliśmy już tematy związane z tym, czym charakteryzują się dobre warsztaty samochodowe (na co należy zwrócić uwagę), z jakimi problemami borykają się mechanicy, blacharze i lakiernicy oraz jakich zwrotów powinni unikać klienci.
W dzisiejszym wpisie wrócimy do klientów właśnie – odpowiemy sobie na pytanie, co cenią sobie nasi usługobiorcy! Czyli co sprawia, że klient jest zadowolony z warsztatu i co sprawi, że na pewno do nas wróci. Zaczynamy!
Stosunek jakości do ceny
Oczywiście, pierwszą rzeczą muszą być finanse! Jesteśmy przekonani, że absolutnie nikt z nas nie ma ochoty przepłacać za usługi – nie dotyczy to tylko warsztatów samochodowych! Dobry stosunek jakości do ceny to podstawa. Oczywiście – jakość zawsze powinna być najwyższa. Rzecz jasna są klienci, którzy wybiorą najtańsze opcje, jednak takie często nie idą w parze z dobrym wykonaniem. Prawda jest taka, że dobrzy mechanicy, blacharze i lakiernicy doskonale znają swoją wartość. Wiemy, że wielu klientów jednak woli zapłacić raz większą kwotę za porządnie wykonaną usługę. Nikt nie lubi wyrzucać pieniędzy w błoto – dlatego dobre naprawy są zawsze w cenie!
Kolejny aspekt to jasno określone widełki cenowe. Kiedy od razu pokazujemy klientowi, ile co kosztuje, okazujemy mu szacunek i pozwala to uniknąć przykrej dla klienta niespodzianki przy rozliczaniu się. Należy więc zwrócić na to uwagę!
Kompleksowa obsługa
Klientów cieszy, gdy mogą wybrać jeden warsztat, który zaspokoi ich wszystkie potrzeby. Do takich chętnie wracają – nikt nie lubi szukać osobnych warsztatów do osobnych rzeczy. Kiedy więc upewnimy się, że w naszym warsztacie klient otrzyma wszystko, czego potrzebuje – lakiernictwo, blacharstwo, mechanika – na pewno sprawimy, że ilość naszych stałych klientów znacząco się podwyższy!
Fachowcy, którym można zaufać
To bardzo ważny punkt. Jeśli od początku odpowiednio zadbamy o klienta, ten obdarzy nas zaufaniem, co w naszej branży jest na wagę złota! Tym samym sprawimy, że klient na pewno zwracać się będzie tylko do nas, a co również ważne – poleci nas dalej! Nic nie jest tak dobrą reklamą, jak rekomendacje zadowolonych klientów. Jesteśmy przekonani, że się z nami zgodzicie!
Miła obsługa
Klienci często zwyczajnie nie znają się na samochodach – nasza w tym głowa, żeby wszystko odpowiednio wyjaśnić. Nikt nie lubi czuć się zakłopotany, ponieważ czegoś nie wie – stwórzmy więc miłą atmosferę! To właśnie to sprawi, że klient poczuje się u nas dobrze – i jak w punkcie wcześniej – obdarzy nas zaufaniem.
Każde miejsce, gdzie klient czuje się dobrze będzie tym, do którego wróci. Pokażmy, że zadowolenie naszego usługobiorcy jest dla nas najważniejsze!
Jakie są aspekty, które Wy jako klienci szczególnie bierzecie pod uwagę? Podzielcie się z nami w komentarzu!